Instagram-kurssi

18.11.2021

Kirkkonummi

Yhdistyksen jäseniltä 30? ja muilta osallistujilta 60?

Kysy lisää :Ilmoittautuminen Tarja Perkolle p. 050 544 4649 tperkko@gmail.com

Kurssit

Instagram oman luovuuden työkaluksi

Haluatko oppia käyttämään instagramia mielekkäästi ja inspiroivasti? Miten tuot sinne omaa taiteellista tuotantoasi, millaista sisältöä, kuvaa ja tekstiä jakaisit? Tule instagram-kurssille oppimaan tätä kaikkea ja paljon muuta!

Käymme läpi miten rakentaa mielenkiintoinen profiili, mitä omassa galleriassa olisi hyvä jakaa, ja mitä kannattaa ottaa kuvallisesti huomioon. Etsimme inspiraation lähteitä hakutoiminnan avulla ja käymme myös läpi storyt eli tarinat - miten tehdä niitä ja nostaa ne oman instagram-profiilin mielenkiintoisiksi kohokohdiksi.

Otamme myös haltuun erillisen sovelluksen, jossa voi suunnitella vaikka useamman viikon instagram-postaukset etukäteen, nähdä miltä ne näyttävät yhdessä, ja ajastaa ne automaattisesti julkaistaviksi.

Opettajana toimii kuvataiteilija/valokuvaaja Meri Kukkavaara, instagramissa @meri.kukkavaara

Kurssi järjestetään Kirkkonummella 18.11. klo 18-20. Opetusta on noin 1,5 tuntia, lopuksi on aikaa kysymyksille ja kokeiluille. Mukaan mahtuu 10 ensiksi ilmoittautunutta.

Ilmoittautumiset Tarja Perkolle p. 050 544 4649

Kurssin hinta on yhdistyksen jäseniltä 30? ja muilta osallistujilta 60?.

Kurssi maksetaan etukäteen Taideyhdistyksen tilille.

Kirkkonummen Taideyhdistys Aktia FI98 4055 2020 1499 87

Kirjoita viestikenttään: instagram/oma nimi

Ilmoittautumiset Tarja Perkolle p. 050 544 4649

tperkko@gmail.com.

Innostu instagramista ja tule mukaan!

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙