Taidemökki

Pappilantie 1 b, 02400 Kirkkonummi

Kirkkonummen Taideyhdistys toimii Taidemökillä keskustan tuntumassa vanhassa puutalossa, joka henkii menneen ajan tunnelmaa. Taidemökki oli Porkkalan miehityksen aikaan venäläisten upseerien asuinkäytössä ja nykyään mökki on palanen keskiaikaisen Kirkkonummen uudempaa historiaa.

Taidemökki toimii yhdistyksen kotipesänä, jossa jäsenet voivat kohdata, vuokrata näyttely- ja toimitilaa sekä myydä taidettaan ja tuotteitaan Taidemökin Puodissa. Lisätunnelmaa tuo mökissä toimiva kahvila. Taidemökin Puoti on auki la-su klo 11-16.

Kaikkien osallistuminen ja oman osaamisen esille tuominen tekevät yhdessä Taidemökistä uniikin kokoontumis- ja harrastuspaikan. Taidemökin tapahtumista mm. Pääsiäismökki, Taidemökin kesä ja Joulumökki ovat jokavuotisia ja odotettuja yleisötapahtumia, taidenäyttelyitä ja lasten taideleirejä unohtamatta. Tutustu tapahtumaosioon tulevista kursseista ja tapahtumista. Katso myös Facebook-sivuilta, Instagramista ja jäsentiedotteista tuoreimmat päivitykset.

Tervetuloa käymään Taidemökillä!

Taidemökki
An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙