Kurssi

150?/hlö Kirkkonummen taideyhdistyksen jäsenille ja 175 ?/hlö ei-jäsenille

Kysy lisää :haggouti@gmail.com

Näyttelyt

Peruskurssilla opetetaan kylmävaha-öljymaalauksen perustekniikat. Kylmävaha-öljymaalaus poikkeaa täysin perinteisestä öljyvärimaalauksesta, joten mitään taitoja ei etukäteen tarvita. Kurssin aikana löydät oman tapasi käyttää tätä mielenkiintoista ja monia mahdollisuuksia tarjoavaa tekniikkaa.

Jatkokurssilla opetetaan maalaamista kangaspohjalle, kuvan upottamista, massojen käyttöä vanerille sekä liuottimen käyttöä kankaalle. Peruskurssin käyneet ovat tervetulleita jatkokurssille.

Info- ja luentomateriaalit sekä opetus (2 viikonloppua) sisältyvät hintaan. Infomateriaalista saat käsityksen tulevasta kurssista sekä tarvikelistan. Materiaalikustannuksiin pystyt vaikuttamaan itse riippuen siitä, millaisia ja minkä kokoisia maalauspohjia valitset. Harjoituksiin voit käyttää myös vanhoja paperi- ja levypohjia. Jatkokurssilaiset voivat käyttää myös vanhoja vaneri- ja kangaspohjia.

Ilmoittautumiset: haggouti@gmail.com /Outi Hägg 9.10.2023 mennessä. Ilmoittautuminen on sitova. Jos kurssi täyttyy, otetaan jonotuslistalle mahdollisia sairastumisperuutuksia varten. Kurssi vahvistetaan ilmoittautuneille 9.10.2023 jälkeen.

Maksu viim. 15.10. Kirkkonummen taideyhdistyksen tilille FI98 4055 2020 1499 87, viesti-kohtaan "kylmävahakurssi" .

TERVETULOA!

Ps. Muut tapahtumat: seuraa Instagram tai Facebook: Kirkkonummen Taideyhdistys

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙